måndag 30 april 2012

PROM QUEEN!!!

Prom var underbart, vill bara att kvällen ska fortsätta i evigheter. Sitter med min to-go-bag med godis och sörjer att det är över redan.

Jag blev Prom Queen! De kallade the court till entrén strax innan 9, och så sa de våra namn i högtalarna medans vi gick ner till dansgolvet. Tjejerna fick varsin liten söt blombukett, och sedan annonserade de vilka som blev king and queen. De böt min lilla bukett till en större, måste komma på ett sätt att bevara den, den är så fin. Och vi får behålla kronan/diademet.
   Jag och killen som blev King öppnade dansen efter det (alltså just den låten eftersom själva prom börjat 1.5 h  tidigare) och sedan följde de andra på the court med och andra par.
   Var så chockad men så glad! Prom var helt fantastiskt (även fast DJn inte var så bra och spelade inga låtar vi önsnkade och bara samma hela kvällen, plus varken cha-cha eller electric slide eller YMCA (de är måsten på fester här!) och såååå fint. Önskar som sagt att kvällen inte var över så fort.

Gates ger mig min coursage
Jag ger Gates hennes coursage
Jag, Gates, Grace och Taylor
Trofén från track meetet!
Våran coursages

Jag och Rachel

Gates var min dejt! :)
Godis och ett fotoalbum man fick en den silvriga påsen på stjärnorna ( i hörnet), och så hade de ett photo both där man kunde ta bilder för en dollar styck :) Får man bara en prom så får man bara en prom, och då måste man göra det bästa av den! (Dvs, ät mycket, utav allt)
Jag och Brian som blev Prom King (ser ni mina blommor i backgrunden?)
Sverige 02.47 30 April, Ohio 20.47 19 April

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar