söndag 15 april 2012

En sån där bra dag

... var det idag. Trackmeet först, hoppade rätt urkasst i längden ( inte ens 4 meter men har inte tränat längd den här veckan och fick inga träningshopp) men tog mig till final på 200 med tredje bästa tiden (sjukt bra för att inte ha tränat ordentligt pga sjukness och med tanke på att min skola var enda division 3 skolan där, alla andra var division 1 och 2 (dvs bättre än oss, typ naturbegåvningar)) fast i finalen var jag så trött efter 4x200 också (som gick bra) så jag droppade ner till 5e platsen, trodde verkligen jag kom in som 4a, men aja. Det var braaaaaa! :) Och coach var jätteexcited haha, han har aldrig sett mig springa 200 än för strök mig ju från det förra veckan, och jag älskar 200 och de är så roligt. Sedan sprang jag 4x400 och gick ut som etta eller tvåa och kom in dead last och skämde ut mig så totalt och fällde en tår tack vare självförtroendets raka bana neråt, men sen struntade jag i det mer och vips så hade jag glömt bort det. Vet inte ens vilken tid jag fick personligen, vill inte veta.
   Sedan åkte jag och Kati och Rachel till deras farmor och farfar och värmde oss och åt sedan middag på Oatback Steakhouse (stek är gott) och tog sedan en liten shoppingtur och jag kom hem med en ny maskara (tyckte inte jag behövde en ny, använder ju så sällan det ändå, vad gör det om det är ett par år gammal då?) och en eyeliner (tänk så många nya saker jag provar på här i USA). Att lägga på den var inte så svårt som jag trodde heller, det var kvällens mission. Nu väntar sängen och min nya bibel. Den är så fin och har färger i och på sig och jag älskar den. Godnatt. (Ja, jag vet, det är lördag och kl är tjugo över tio. Jag tycker om att sova, det är en skön känsla)

Sverige 04.19 15 april, Ohio 22.19 14 april

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar