onsdag 11 april 2012

På jättebra humör ikväll!

Vi skulle haft ett meet idag (föresten! jag kom tvåa på tresteget i lördags! och 7a eller 8a på längden! Mest nöjd över tresteget dock för jag slog tävlingsrekordet (sedan slog en annan tjej mig med 1 inch och en 1/4 inch, men jag bryr mig inte för det var så coolt att få slå ett rekord, har aldrig gjort det! Och så gör jag det i Ohio liksom, så glad!:) ), men det blev inställt (det snöade till och med lite idag... trodde sommaren var här innan jag åkte till hawaii... men nu får jag kanske möjlighet att använda min varsity jacket :) yay :) ), så vi hade träning istället men jag och Rachel åkte hem för vi är sjuka familjen. (Sjuka som i att inte må bra) Jag fick mina piller idag, de är rosa! Och Jenny har en "pillerdelare" haha, som man kan stoppa in medicinen i och trycka så slipper man dela dem med kniv, ska prova den ikväll.
   Skrev NP idag, det gick jättebra och jag är supernöjd med min text. Och det är skönt att ha det gjort. Tycker alltid det är kul att skriva uppsatser, vet inte varför, men det var kul liksom. Fastän jag satt i the ISS room (in school suspension, typ kvarsittning under hela skoldagen) i en lite för trång bänk och hade ont i rumpan av att inte röra mig i fyra timmar. Men provet gick så bra! :D
   I natt hade jag en konstig dröm också, en kille som alltid går runt och flirtar med alla (på skoj, det är hans personlighet), han flirtar alltid med mig under government class, och jag säger alltid att han flickvän nog inte tycker om att han gör det, och i min dröm i natt så ville han ge mig, henne och en annan tjej varsin röd ros men han kunde inte hitta oss så han gick runt och letade efter oss medans vi stod tillsammans och bara tittade på honom. Det var så roligt haha, så udda.
   Imorgon ska jag och Em till kyrkan igen, det var så länge sedan jag var på youth och det ska bli jättekul. Speciellt så här i början av året efter påsk, vi får verkligen minnas att Jesus dog för oss på korset och att han älskar oss alla.
   På tal om annat fick jag jättemycket gjort efter skolan idag, läxorna, städade rummet, åt, duschade, slappnar av här (fast jag är alldelles för sprallig och flum för att faktiskt slappna av än haha, sitter och pratar med en kompis om skämt från winter retreat då alla ville att jag skulle prata svenska mitt i natten och alla bara skrattade åt mig för att jag var så trött, och sedan pratade jag tydligen i sömnen en natt, på svenska, haha), gick ut för att titta till katterna (de som finns kvar, som inte höken tog) men såg ingen (de jagade säkert (intalar jag mig för jag vill inte att någon annan ska vara tagen av höken)), och det luktar kobajs där ute för det öser de på fälten just nu. Ska äta något nu och sen lägga mig i min säng och falla in i drömmarnas värld. Känner att jag kanske behöver det. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar