fredag 20 april 2012

Hmm, verkligen?

Min favoritfärg är rosa. Jag har i princip bara klänning under sommaren. Jag älskar att fixa håret (snarare, jag älskar när någon fixar mitt hår, huvudmassage, inte sant?) Mina tapeter är lila med blommor på. Jag har en orange handväska och tycker det är jättegulligt med blommor i håret.
   MEN. Jag har mitt hår i en hästsvans ibland, sminkar mig inte regelbundet och tycker om att springa (va? inte längre än två hundra meter i alla fall). Med amerikanska mått är jag nästan sedd som en pojkflicka. 
   Intressant.
Sverige 02.31 20 April, Ohio 20.31 19 April

-----
"Hmm, really?"

My favorite color is pink. I basically wear nothing but dresses in the summer. I love to fix my hair (or, rather, I love to get my hair done, head massage, isn't it?) My walls are purple with flowers on them. I've got an orange purse and think it's really cute to put flowers in your hair.
   BUT. Sometimes, I've got my hair in a pony tail, I don't wear make up regularly and I like to run (huh? nothing further than two hundred meters at least.) With American measures I'm almost seen as a tomboy.
   Interesting.
Ohio 8:31 PM April 19, Sweden 2:31 AM April 20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar