fredag 27 april 2012

Istället för att duscha och gå och lägga mig


1. Vad heter du? - Louise
2. Vad kallas du? – Loulou, Weezy, Lojsan.
3. Stjärntecken? – Vattuman.
4. favorit musik? – Lilla Eurovision Song Contest (nej, jag skämtar inte).
5. Msn? – Jag får inte logga in på mitt konto längre för de tror inte att jag är jag..
6. Troende? – Yes ma’am.
7. Vart bor du? – I Ohio Fast egentligen i Sverige. 
8. Vad har du för mobil? – En som jag inte vet vad det är för nån, och en annan som jag inte heller vet vad det är för nån.
9. Har du en egen dator? - Japp.
10. Har du någon bästis? – Japp.
11. Har du något husdjur? – Två fina katter och Kevin, den spralliga amerikanska hunden..
12. Sommarens planer? – Jobb så jag får pengar som jag ska köpa glass för.
13. Ett intresse? – Springa runt men mina vänner och vara fånig.
14. Favoritband/artist? – Amy Macdonald
15. Namnsdag? – Typ… Den 17e augusti eller så.
16. Vad heter du på din msn just nu? – Ja, har ju inte kommit åt den på sisådär några år. Undrar om jag nånsin gör det igen.
17. Vad har du på dig? – Strumpor, löpartights, t-shirt, hoodie.
18. Har du något i håret just nu? – En vit hårsnodd.
19. Vad har du gjort idag? – Suttit 5 timmar i sängen och pluggar (ett tips, gör inte det, man får ont i ryggen), varit i skolan, track practice, firade Jenny, promenix med Kevin.
20. Hur mår du just nu? – Pretty good. Or really good. A little tired.
21. Hur brukar du annars må? – När jag inte är sjuk mår jag bra?
22. Vilken är din favoritdryck? – Mjölk.
23. Saknar du någon just nu? – Nej, inte alls. Hej ironi. Ja. Känn er träffade. Tänker på er hela tiden.
24. Hur många bilder har du lagt ut? – Jag tycker inte om att lägga ut bilder, de skulle bli så blöta om det började regna.
25. Gillar du någon? – Japp.
26. Vad gjorde du igår kväll? – Var i kyrkan.
27. Vilken är den godaste frukten? – Hallon, fast det är ett bär, men ändå.
28. Den godaste grönsaken? – Broccoli.
29. Och bästa bäret? – Hallon.
30. Vem ringde du senast? - Jenny.
31. Hur många hus har du bott i? - Tre. 
32. Bäddar du sängen? – Jag tror inte på att bädda sängen, då dör inte kvalsterna.
33. vem sov du senast hos? – Jennys syster i Illonios.
34. Har du ett sladdlöst tangentbord? – Jupp.  
35. Gillar du bubblor? – Såpbubblor! Brukar blåsa det ibland i min engelska och speech klass, sötaste läraren har såpbubblor i ett skåp för oss att leka med. 
36. Bada eller sola? – Bada.
37. Åska eller sol? – Sol.
38. Vinter eller sommar? – Vinter.
39. Vad klarar du dig inte utan? – Mjölk till exempel, luft. Gud.
40. Vem skrev du senast med på msn? – För många msn frågor, jag orkar inte.
41. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? – Bakåt, till typ 1920 talet. Önskar jag vore född då. Runt Madickens tid liksom, allt verkade så mysigt. I alla fall i Madicken.
42. När ska du flytta hemifrån? – Någon gång när jag känner för det.
43. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? – Na-aa.
44. Vill du ha barn någon gång? – Japp.
45. hur stor säng har du? – Tillräckligt för att jag ska kunna ligga på mitten med armar och ben som killen på Leonardo Da Vincis ritning utan att ha alltför mycket lemmar i luften.
46. Gillar du Schlager? – Japp. Och Melodifestivalen kommer för alltid vara en tradition, ni vet inte hur mycket man saknar det när man missar det ett år.
47. Har du en dålig hårdag idag? – Nja. Lite halvt, men jag ska inte klaga. Helt okej.
48. Favoritfärg? - Rosa.
49. Dagens händelse? – Träningen var rätt kul, men jag ska nog börja gå med ögonen i skyn (titta upp med andra ord, på molnen), för jag bara får inte upp huvudet i längdhoppet.
50. Vad är klockan nu då? – 10.00 pm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar