tisdag 14 februari 2012

Snöigt hjärtanets dag

Så snöigt (3 cm) att skolan stängde och vi fick en ledig dag. Inte helt fel, funderade på att gå hem igår för jag mådde inte så bra men det gick över sen och jag ville verkligen stanna hemma och sova idag. Så fick jag det, utan att ens behöva vara sjuk. (Notera att jag aldrig hade stannat hemma bara för att jag var ville ta sovmorgon om jag inte varit sjuk på riktigt. Det är inte jag.)

Valentine's supper ikväll, den kommer vara rosa, mys.

Ska gå ut och leka med Kevin i snön om en stund, innan den smälter bort igen. Men det ska antagligen snöa inatt/imorgon igen :)

I går var jag och Jenny på ett school board meeting föresten, eller vi var där typ en kvart för jag skulle tacka styrelsen för att de låter mig vara på deras skola och berätta i stora drag vad hur varför jag är här. Det gick bra.

Sverige 19.22 Ohio 13.22

--------------

Snowy heart's day

So snowy (little above an inch) that they closed school and we got a free day. Not too bad, considered going home yesterday because I wasn't feeling real good but it passed and I stayed but I really wanted to stay at home and sleep today. Then I got to, even without being sick. (Note that I would never have stayed at home just because I felt like sleeping in if I hadn't been sick for real. That's not me.)

Valentine's supper tonight, it's goning to be pink, cosy.

I'm going to go out and play with Kevin in the snow in a little bit, before it melts again. But we will probably get more snow tonight/tomorrow again :)

Yesterday Jenny and I attended a school board meeting by the way, or we stayed like fifteen minutes because I was going to thank the board for letting me attend their school and briefly explain what how and why I am here. I did good.

Ohio 1:22 PM, Sweden 7:22 PM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar