fredag 10 februari 2012

Senior Night and Little Cheer Clinic Tonight! :D


Ikväll är det boys senior night och little cheer clinic, taggad! Ska snart äta och göra mig i årdning, ska vara maskot för varsity hjälp läksigt men det blir kuuuuuul!

Någon frågade mig till Prom idag. Inte någon som att jag inte vet vem det är, men alltså. En person.

Lyssnar på Beauty and the Beast, kan inte säga det nog många gånger, kommer bli så roligt! Älskar alla aktiviterer som finns på High School. Där kom den första wolf scenen upp. Jag är Floral the Pup, puppet of the alfa wolves (vi har satt upp en rankordning lol)

Nu: FOOD!

Grace and I on the bus today :p


Det här är ifrån i tisdags i word medans jag pluggade...:
"Jag ville bara gömma mig i ett hörn där ingen kunde se mig
Så dåligt ifrån mig gjorde jag på bowlingen idag. Egentligen inte, utan med tanke på hur resten av tjejerna i mitt lag inte heller toppade sina scores så gjorde jag rätt bra ifrån mig, men det kändes urkasst. 115 och 122 på mina matcher, och under bakers så fick jag en spare. Gjorde en strike under hela kvällen.
  Det är vädret som spökar för mig, har svårt att vänja mig vid Ohios vinter (som i år inte är som den brukar, men det kan ju inte vara så att jag lämnade snön i Sverige eftersom det inte finns någon där heller vad jag hört), men det är deprimerande. Det pendlar mellan att vara soligt och 50 grader Farenheit ena dagen, så att man i smyg öppnar dörren i the locker room under lunchen (ja, vi får inte gå ut under skoldagen, säkerhetsissue), till molnigt och ljusgrått och kallt nästa dag, till regn, till snö, till sol, osv osv. Och någonstans mitt i den där kompotten är det låtsas-vår.
  Våren är min minst omtyckta årstid, för vad folk än säger om att det är så vackert och grönt och blommigt och kärleksfullt och lyckligt så stämmer det inte. Våren låtsas vara vacker och grön, men är det inte. Istället är det fortfarande regnigt och grått. Den låtsas vara varm, men är det inte. Det är fortfarande kallt. Den låtsas vara stunden på året då blommor och bebisar föds, men är det inte. Blommorna kommer i maj/juni, tillsammans med djur bebisarna. Alla låtsas vara så glada och pigga, men är det inte. I verkligheten längtar alla bara till sommaren då allt som våren låtsas vara faktiskt kommer. Låtsas-vår är värre än vår, för det är som att våren låtsas komma med alla sina falskheter.
  Men jag är fin i håret idag för Rachel plattade det igår kväll, det har nästan aldrig varit så platt för jag har inte tålamod att göra det i lager, kör bara på allt på en gång. Många trodde jag klippt det, och ja visst, ungefär en halv inch, men det var bara plattat och fint.
10:37" (22.37 i Ohio tisdag kväll, så 04.37 på onsdagsnatten i Sverige)
(ville nästan inte lägga in det för jag är på så bra humör just nu, det tynger liksom ner inlägget som egentligen är glatt och positivt och snöigt (flurries:) ) och mysigt och sött och så vidare och så vidare)


Sverige 23.19, Ohio 17.19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar