fredag 24 februari 2012

1110010101010010101000100101010

Så där är min hjärna. Ursmart men så smart att inte ens jag kan läsa den, den är liksom kodad för att den är så smart.

Eller?

Något jag vet är att den är trött på poetry porjektet jag håller på med i alla fall. Som är sent, skulle lämnats in i går och för varje dag det är sent tar läraren av 35 poäng. Men vet ni vad? Jag bryr mig inte.

Jag bryr mig inte om att jag kommer få 80 poängs avdrag (10 extra för att jag ärligt inte orkar leta reda på en plast mapp sak och lägga den i, ja, vi får 10 poäng för att lämna in den i en plast mapp), för det räknas ändå inte.

Skulle aldrig hänt i Sverige, men inget jag gör här räknas på riktigt. Muohöhöhö. Jag skulle kunna faila alla mina klasser utan att det hände något för YFU kan inte skicka hem mig pga av dåliga betyg, det står i reglerna :3

Får inget kredit för mitt skoarbete som utbytesstudent när jag kommer till Sverige igen så egentligen bryr jag mig inte. Det bara sitter i mig att vilja lämna in saker i tid (avvek vi lite från det förra året på Pre-DP tro? ;) ) och göra det bra om jag kan, fast som sagt, jag bryr mig inte på riktigt i år (:

Ha en god natt.

Sverige 03.35 (24 feb), Ohio 21.35 (23 feb)

----
That's my brain right there. It's so smart that I can't even read it. It is coded because it is so smart.

Right?

Something I do know though is that I'm tired of the poetry project I'm doing right now. That is late, was due yesterday and for everyday it is late the teacher takes 35 points of. But do you know what? I don't care.

I don't care if I'm going to get 80 points reduced from it (10 extra because I simply don't care enough to find a plastic folder thingie to put it in, yes, we get 10 points for putting handing it in in a folder), because it doesn't could anyways.

It would never have happened in Sweden, but nothing I do here counts for real. Mowhahaha. I could fail all my classes without nothing happening because YFU can't send me home due to poor grades, it says so in the rules :3

I don't get any credit for my schoolwork as an exchange student when I get to Sweden again so honestly, I couldn't care less. It's just that's it's been a part of me so long to hand in stuff in time (did we depart a little from that last year in Pre-DP? ;) ) and do it as good as I can, but like I said, I don't really care this year (:

Ohio 9:49 PM (Feb 23), Sweden 3:49 AM (Feb 24)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar