torsdag 1 december 2011

Tidsfordriv

11.17 Ohio 17.17 Sverige 30 november!

Skola. Uttrakad, borde skriva pa min short story men min hjarna ar for tillfallet helt tom pa ideer, hoho, det ekar. Bloggen ar blockad, men eftersom min inloggning pa skolans datorer inte fungerear (tror inte ens de har satt upp ett konto for mig, hmm) skriver jag alltid i mejlen nar jag ar i skolan (cuando estoy en la escuela) sa ingen marker vad jag skriver i alla fall. Pa svenska, oops, men fragar dem sa skriver jag berattlesen pa svenska for att oversatta senare, mouhoho. Liten busunge. Sa jaaaaa. 10 minuter kvar av lektionen, sen historia prov och sen lunch. Hungrig, jag ar alltid hungrig under 4th period, borde borja ta med mig mat. Eller sa.

--------
Pastime

11.17 AM Ohio, 5.17 PM Sweden November 30!

School. Bored, should be writing on my short story but my brain in complety dry at the moment, no ideas, ho ho, it echoes. The blog's blocked, but since my inlog at the school's computers doesn't work (i doubt they even have an account set up for me), i always write in my email when i'm at school (cuando estoy en la escuela) so nobody's gonna notice what i'm writing anyways. In swedish, oops, but if they ask i'll say that i'm just writing my story in swedish right now to translate it later. Little miss mischieficious. So yeeeeeeeeees. 10 minutes left of class, then history test and after that, lunch. Hungry, i'm always hungry during 4th period, perhaps i should start bringing food. Or so.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar