fredag 2 december 2011

No shave November är slut, dags att raka benen igen.

Sverige 03.02 (2 dec), Ohio 21.02 (1 dec)

Så var december här, vilket innebär jul.

Föresten så kom vi trea i Foods tävlingen förra veckan, utan 9 lag i vårat distrikt. Vi var nöjda, och jag är nöjd med min egen insats också, fick nästan 400 poäng utav 585, och då hade jag ju missat 170 på provet vi gjorde i förväg. Har dessutom tävlat i bowling två gånger den här veckan (men jag fattar inte hur man räknar poängen än så jag vet inte vem som vann) och tänkte gå och leka i lerpölarna och simma i diket igår med valde bort det pga min kära lilla hals som gjorde ont. Det är jaktsäsong, lite läskigt att gå från bussen (tänk om de skjuter mig), jag har en sån där fluffig kant på min luva, men tröstar mig med att jackan är lilarutig så de borde inte ta mig för ett rådjur. Imorgon följer jag med sophomoresena till en annan skola som har typ teknikprogram, för att få se hur det fungerar här (slippa min egen skola lite grann kanske också? eheh), det blir kul.

Ska titta på julkalendern nu, tack svt play!

-----------
Ohio 9.10 pm (Dec 1), Sweden 3.10 (Dec 2)

No shave November's up, time to shave my legs again.

December's here, which means christmas.

We finished third in the Foods competition, out of 9 teams in our district, last week, and we're proud of ourselves. Then I'm happy, scored almost 400 points out of 585 and then I even lost 170 in the test we took before the real competition. This week I've competed in bowling twice (but I don't know how to count the points yet so I don't know who won) and I was planning to go playing in the mud piles and swim in ditch yesterday, but decided not to due to my lovely little throut that hurts. Its hunting season, and its scary to walk home from the bus (what if they shoot me), I've got one of those fluffy edges on my coat, but then I think of that its purple and it makes me less scared, they shouldn't take me for a deer. Tomorrow I'll go with the sophmores to another school where they have vocational programmes, like technology and so on, to see how that's done here (and not have to go to my own school too maybe?), that'll be fun.

Gonna watch the christmas calendar now, thank you svt play!

1 kommentar:

  1. JAG VISSTE ATT DU SKULLE KOLLA PÅ JULKALENDERN, JAG VISSTE DET!! hahahah du är så söt♥

    SvaraRadera