onsdag 28 december 2011

Min morbror jobbar med att fixa fester i New York, han har gjortstora kändisars bröllop och födelsedagskalas, till och med ett för en royalitet

Sverige 19.50, Ohio 13.50 / Ohio 1.50 PM, Sweden 7.50 PM

My uncle works at a party fixing company in New York, he's done big peoples' weddings and birthday parties, even one of a royalty


I tidningen måndagen förra veckan
In the paper Monday last week

Men jag är känd jag också, i alla fall i den lokala nyhetstidningen. Jag är tjejen med 4 föräldrar, som tror pa magiska varelser och vars favoritholiday är en som amerikaner inte firar och som jobbar på ett plats ingen kan utala. Folk har faktiskt kommit upp till mig och frågat varifrån jag kommer haha :)

But I'm famous too, or at least in the local paper. I'm the girl with 4 parents, who believes in magical creatures and who's favorit holiday is one Americans don't have and who works at a place nobody can even pronounce. People have actually come up to me to ask where I'm from haha :)
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar