onsdag 14 december 2011

Om jorden skulle träffas av en kraft så stor att den skulle förstöra hela jorden och ta bort jordens massa, så skulle gravitationskraften försvinna och alla människor skulle flyta runt där uppe i rymden huller om bullar innan vi dog

Ohio 17.21, Sverige 23.21

Mindre bra vecka för bowlingen, men har träning så ska bli bra igen imorgon. Har tydligen helt glömt bort hur man kastar klotet (förutom en serie i måndags då jag fick 155 poäng - typ urbra?! :3 ), och snurrar armen åt ett håll och handleden åt ett annat, men äsch, det jobbar jag bort imorgon. Vill inte förlora min plats i Varsity bara, ehm...

I alla fall. Inte mycket har hänt här. Ska gå på audition till musikalen imorgon (äggkvinna satsar jag på, med den coola repliken "bonjour!" under Belles sång) och sen träna, som sagt... Ska strax iväg på julkoncert av bandet, show choir och kören. Allt händer verkligen på skolan här, allt. Man typ bor på sin High School :) .

Skulle förklara en del om det amerikanska rättsystemet hade jag tänkt, men min hals vill ha mat (ja, halsen är hungrig, det är där jag nästan alltid känner att jag är hungig) så ska värma lite kyckling till en kyckling macka och sen ge mig av. Fast det är rätt intressant faktiskt, det där om rättsystemet. Någon jag ska ta reda på om gäller i Sverige också, för jag vill veta.

Puss hej levepastej

--------------
If the Earth was to be hit by a force so powerful that it would destroy the planet and erase its mass, we would be flowting around randomly in space until we died

Ohio 5.34 PM, Sweden 11.34 PM

Less good week for bowling, this is, but practice tomorrow so i'll get better. Apparantly i've completely fogotten how to throw the ball (except for one game in which i scored 155 - pretty awesome huh?! :3), and spin my arm in one way and my hand the other, but ah, well, we'll work on that tomorrow. Just don't wanna loose my spot on Varsity, ehm...

Anyways. Not much's happening here. Gonna audition tomorrow for the musical (egg woman, with the cool line "Bonjour!" during Belles song), and then practice, as i said. Im off to the band and choirs' Christmas concert in a bit now. Everything really happens at the school here. You kinda live at your High School :) .

I'd plannet to explain something about the American court system, but my throught wants food (yes, my throught's hungry, that's how I always feel I'm hungry, in my throught), so I'm gonna heat up some chicken for a chicken sandwich and then head off. But its a bit interesting though, the thing about the court system. Something I'm gonna find out if applies in Sweden too, cuz I want to know.

Kiss goodbye livewurst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar