måndag 2 januari 2012

Ibland bara vet man inte vad man ska skriva som rubrik, även om det precis har blivit nytt år

För två kvällar sedan var jag i kyrkan på en otrolig koncert med Sanctus Real med Kati, och sedan åkte vi till ett några familjekompisar och såg bollnedsläppet på tv. Sedan tyckte två av de 15åriga killarna att det var dags för ett dopp i dammen, så jag joinade dem i kläder för jag hade inga badkläder med mig. Gott nytt år!


Tog en sväng till gymmet igår, var helt ensam för egentligen var det stängt men Jenny öppnde åt mig hehe. Kom hem sedan efter att ha cyklat 13 km och insåg att det snöat under tiden. Inte mycket, bara så där lite som när det ligger på marken och är bara pyttelite vitt, men idag har det snöat ännu mer! (eller natten till idag)
   Visstja. Somnade på golvet igår, låg för behvämt för att orka gå upp. Så jag sov där 3 timmar, tills jag vaknade halv tre och intog sängen istället.


Sverige 16.48, Ohio 10.48
-----

Sometimes you just don't know what to write as the headline, even if it just has been the new year

Two nights ago I went to church with Kati to an amazing concert by Sanctus Real. After that we went to some family friends and watched the ball drop on TV, and then two of the 15 year old boys decided to go swiming in the pond, and I went with them in my clothes because I had not brought a swim suit. Happy New Year!
5 grader Celcius/40 degrees Farenheit!  :)

Went to the fitness Center yesterday, it was actually closed but Jenny let me in anyways. Got home after a 13 K bike ride and realised that it had been snowing while I was in there, not much but just the tiny bit that makes the ground white. However it came more during the night :)
   Almost forgot. I fell asleep on the floor yesterday, was too comfy to get up. I slept there for about 3 hours, and then I got up and took the bed instead.

Ohio 10:48 AM, Sweden 4:45 PM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar