lördag 28 januari 2012

Alltså åh jag älskar det

Hade frågat en vän för ett par dagar sedan om hon hade någora planer inför lördag (idag), men fick inget klart svar. "Jag vet inte än", var allt, och eftersom min mobil inte låter mig ta emot smsa så tänkte jag att ja okej, nästa helg. Så var det match igår kväll och därefter en till dans (någon sa att det var tack vare att det inte varit några stora fajter på skolan? bra i sånna fall!), och sedan kom Jenny för att hämta mig. Och Lauren, och Kyleigh. För det visade sig att min kära värdmamma hade gått och ordnat ett överrasknings pjamas party för mig♥ Maxine och hennes syster kom också (som jag aldrig träffat men som var en härlig människa!), superkul! Det var därför Lauren inte sa något bestämt, och jag hade inte en aning om någonting

Dagen fortsätter säkert att bli bra sedan med att mor och far ringer (har inte pratat med dem sedan jul, hjälp vad fort det går!), skype med Awesomeness och girls basketball game. Slappar lördag med andra ord.

Trudilutt, ha det bra!

Sverige 17.30, Ohio 11.30


Lauren, Louise, Taylor (on top), Gates, Evie, Sam

Oh I just love it

I had asked a friend a couple of days ago if she had any plans for Saturday (today), but she never gave me a clear respons. "I don't know yet", was all she said, and since my phone won't let me recieve texts I thought, ah well, okay, next weekend. Then there was the game last night and another dance after that (somebody said  it was because there hasn't been any big fights this year? That's good if that's the case!), and then Jenny came to pick me up. And Lauren, and Kyleigh. Because it turned out that my wonderful hostmom had organized a surprise slumber party for me♥ Maxine and her sister came too (whom I'd never met before but who is a nice person!), so much fun! That's why Lauren didn't say anything really about today, and I had no idea of what was about to happen

This day will probably continue to be good with a call from mom and dad in little less than an hour (haven't talked to them since Christmas, my how fast the time flies!), skype with Awesomeness and girls basketball game. Lazy Saturday in other words.

Tootles, take care!

Ohio 11:30 AM, Sweden 5:30 PM

Maxine och Carmen gömmer sig i bakgrunden
Maxine and Carmen are hiding in the back



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar