måndag 9 januari 2012

Det enda jag vet är att vi är närmare till månen än Florida, för månen kan vi ju se!

Från mitt fönster, 13 september förra året 

Igår var en mindre bra dag. Det började bra, skypade med kusin Annapanna, och det avslutades bra med födelsedagskalas med mat cake och film och brev från lillasyster i Sverige.

Bowlade 4 timmar (3 h och 45 min), lite för mycket. Det är kul, men inte så kul att jag vill spendera hela lördagen med det, när vi dessutom hade en timme till och från (2 h totalt) banorna på bussen, tränarna ville inte ge oss rast under de 4 timmarna så jag mosade ner en banan mellan de  3 gamen och 5 bakersarna, och när jag försökte köpa pizza i restaurangen sa de att den var slut. Sedan köpte en annan tjej pizza ändå.
   Det var en smått grumpy tjej som kom hem klockan 6 på kvällen, efter att ha varit borta sedan 10 på morgonen.

Hish school är mycket som att vara tillbaka på högstadiet, i mogenhets grad och mentalitet.

Hade konstiga drömmar inatt, älskar att vara här, men skulle vilja vara mer alla er i Sverige också. Ni skulle alla kunna komma hit, det vore det ultimata. Alla ni i Sverige - ni är saknade, något enormt.


Sverige 03.52 (9 jan), Ohio 09.52 (8 jan)
Månen, så nära, men ändå så svår att nå

I will translate this... whenever I get time to. Tomorrow or so. Night night time

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar