onsdag 7 mars 2012

You can't just walk around telling people to be rude, it doesn't work like that!

Idag var en så bra dag, har varit på så bra humör den här veckan! Jag har gjort mina devotionals och prayed, och jag är så glad! Och så började track idag, vi gjorde en lätt träning, "lätt". Fasar inför de tuffa, men å andra sidan kommer vi bli bra :) Vår nya coach har tagit folk till state varje år och tränat staffetlag på landslagsnivå, så vi har en riktigt bra tränare också! :) Idag sprang vi 600, 400, 400, 300, 300, 300 (spurt sista 150), på cirka 50-60 % bara, men jag var så trött efteråt att jag halicunerade haha. Okej nu låter det värre än det var, var lite vimsig efteråt under musical practice bara. Trodde att hon som spelar Belle var i rummet fast hon inte var det och hon behövde strumpor till en scen, och någon som satt brevid mig erbjöd sina men då kom hon på att hon hade egna på fötterna så det gick bra ändå. Jag skojjar inte, det var vad som hände. Eller ja, det hände ju inte, men jag var helt berigs på att det gjort det. En stund senare när jag fattat vad hon hade "frågat" om frågade jag Taylor om det verkligen hänt, hon sa "neeej?" och så skrattade vi. Sedan fick vi rast och vi la oss ner (fortfarande trötta efter track) och Taylor började prata om att hon var trött i sin groin muskel som jag inte alls förstod och så skrattade vi åt det också. (Insåg nu att groin är ljumsken.) Sen var huvudpersonerna så roliga idag och gjorde så många fel och var roliga bara att vi bara skrattade hela tiden, oj vad jag inte kommer röra mig imorgon. T r ä n i n g s v ä r k. Utpumpad ifrån track (sådan icke befintlig kondition jag är i... Fast det skulle kunna vara värre, har inte helt tappat allt tack och lov) och musikal träning. Natti nu. Sov så gott. Jag kommer göra det.

Idag är super tuesday. Kan berätta vad det är en annan gång.

Sverige 03.55 7 mars, Ohio 21.55 6 mars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar