lördag 24 mars 2012

Jag vet inte vad det är för tisskillnad från Ohio till Sverige längre. Är det 5 eller 6 timmar? Jag är förvirrad.

Igår. Yesterday.
Trodde aldrig det skulle hända, men det gjorde det. Jag har handlat på Victoria's Secret. Inte såna där genomskinliga stringtrosor som alla tycker är så coola, tycker inte om dem. Och ingen annan är jag ser mina underkläder. Ändå, VS? Jag? Någon gång måste ju vara den första.

Didn't think it would ever happen, but it did. I shopped at Victoria's Secret. Not those see-through thongs that everybody seem to think are so cool, don't like them. And nobody except me sees my underwear. Still, VS? Me? Sometime has to be the first.


(The headline - "I don't know what time difference it is between Ohio and Sweden any more. Is it 5 or 6 hours? I'm confused.")


Sverige, Sweden 01.23  (1:23 am) 24 mars, Ohio 20.23 (8:23 pm) 23 mars.


Mor och Far kommer hit om exakt 2 månader, och om tre är jag garanterat hemma igen. Känns annorlunda.
Mother and Father will be here in exactly 2 months, and in three I'm for sure home again. Feels strange.

1 kommentar: