tisdag 20 mars 2012

Mysteriegänget

Älskar Ohio väder, sepciellt under våren. *Ironi ironi ironi* Idag var det en sisådär 23 grader hela dagen, kom en hagelskur precis när vi kom ut för träning, vi gick in och sen blev det kvavt och varmt och soligt igen så vi gick ut igen. I går var det fint och soligt och varmt och sen regnstorm och sen soligt igen. I morse fick vi en 2 hour fog delay, de sa att det var riktigt dimmigt i en annan del av skoldistriktet, men jag tror rätt starkt på att sekreteraren var snäll och gav oss sovmorgon efter musikalen.

Winter Sports Banquet var i kväll, inget speciellt. Fick ett till varsity letter, för bowling den här gången. Kom hem, hade fått post, brev från pappis och en serietidning som jag är med i som en kompis gjort som projektarbete (på engelska, min familj kan läsa, så exciting!), jag var tvungen att tjuvkika för att se om jag hittade mig själv, men vet inte än, ska läsa den och se. 


Den gula kattungen bet mig idag, out of the blue, bara sådär när jag skulle mata dem. Började blöda och allt. Scooby doo plåster på mitt finger, mysteriegänget.

Provade spikisarna - de kom förra veckan men jag hade ju så mycket tid för annat än dusch och säng när jag väl var hemma förra veckan (not). De sitter som handen i handsken. Nike Zoom Superfly R3. Har velat ha Superfliers sedan jag var 14.
Tillbaka till läxorna. Godnatt gott folk!

Sverige 03.57 20 mars, Ohio 21.57 19 mars

1 kommentar:

  1. Hej på dej! Vilka superfina spikskor du har skaffat! Äntligen fick du ett par Superflyers, precis som du velat! Hoppas du blir snabb i dem :) Nu är det bara ett par dagar kvar, sen blir det ju Hawaii för din del. Vi är lite (mycket) avundsjuka, ska du veta. Titta lite och sola lite och bada lite åt oss också. Värmen har börjat komma här hemma, men det går sakta, för sakta. Vill ha varmt och sommar nu. Teater "Syrror" på fredag, jag, pappa och mormor. Malin är med, ska bli kul att se. Älskar dig, puss och kram, mamma
    P.S. Vilka fina och roliga bilder vi har sett från The Beauty and The Beast!! Ni verkar ha haft väldigt roligt. Har någon spelat in?

    SvaraRadera