måndag 5 mars 2012

Ho ho ho eee oooo

Så... ingen skolan idag heller, lite snö igen. Tittade på Tarzan (Jane stannar här är ho ho ho eee oooo på gorilla språket), gick ut och matade katterna och nu tittar vi på Askungen. Snödag = Disneydag.

Jag vet inte vad jag ska blogga om längre riktigt. Det händer inte så mycket nya saker här från dag till dag och det är svårt att pressa fram text om vardagar som ser lika dana ut dag efter dag. Så, vad vill ni läsare att jag ska skriva om? Ge mig kommentarer pleeeease, det blir roligare då :)

Sverige 17.30, Ohio 11.30

So...No school today either, some snow again. Watched Tarzan (Jane will stay here is ho ho ho eee oooo in Gorilla), went outside to feed the cats and now we are watching Cinderella. Snowday = Disney day.


I don't really know what to blog about any more. It doesn't happen many new things from day to day and it's hard to force a text out of my fingers about days that look the same everyday day after day. So, what do you readers want to read about? Give me comments pleeeeese, that makes it more fun :)


Ohio 11:30 am, Sweden 5:30 pm



En gång åkte jag och två freshmen flickor på en FFA konferens. Vi hade mycket kul.
One time a went to an FFA conference with two freshmen girls. We had a lot of fun.

Världen är allt bra liten ibland
The world is small enough sometimes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar