torsdag 22 mars 2012

Ville bara säga det (referens till vad, någon?)

Det var 87 Farenheit idag,  Celcius. Jag ungefär försäktar i värmen på träningen varje dag, har varit så varmt hela veckan. Och längdgropen är stenhård, blir inte förvånad om jag har blåmärken imorgon. Men det gör inget, jag älskar friidrott. Föresten berättade Coach idag att han har två barn, 8 och 11 år, som båda är med i det nationella friidrottslaget i sina åldrar. De har båda varit med på Youth Olympics. Lite kul sådär.
   Det var allt jag hade idag. Ger er en bild på tjejernas omklädningsrum i skolan från i höstas för att det inte ska bli så tomt här. Här inne är jag varje dag. Bilden är från volleyball season, men nej, jag vet inte vems sakerna är.

Sverige 03.54 22 mars, Ohio 21.54 21 mars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar