måndag 15 augusti 2011

Jag vet inte.

Igår fick jag frågan "hur är det?", precis som man brukar inleda ett samtal. Det fysiska var tydligt, jag var trött eftersom jag och mamma hade cyklat 4 mil under dagen till och från min moster, mosters man och kusin, men annars... Jag visste inte. Jag vet fortfarande inte.

Mentalt tror jag det har gått upp för mig vad jag ska göra, inte bara det uppenbara, lämna Sverige och flytta till USA, utan på djupet. Jag ska verkligen lämna Sverige. Det spelar ingen roll egentligen hur lång tid det gäller, även om det väger in såklart, utan det är den meningen. Jag ska lämna Sverige.
   Jag både vill och vill inte. Såklart vill jag, jag har velat göra det här i så många år och nu händer det äntligen på riktigt, det är jag så glad över. Men som sagt. Jag ska lämna Sverige.

Awesomeness är på väg hit, vi ska se på Balto och försöka börja packa. Känns som att det vore bra att göra det nu, annars kommer jag hamna där på fredag natt utan att ha börjat och få stanna uppe och packa hela natten innan flyget. Det vill jag helst inte.

Men i alla fall. Det är ny vecka. Det är måndag. Vilket betyder att DEN HÄR VECKAN ÅKER JAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar