torsdag 11 augusti 2011

Det kryper närmare - idag blev det ensiffrigt!

Om 38 min ska vi ringa till USA och min värdmamma. Då är klocka 15.00 där, och 21.00 här. Jag är lite nervös nu ja.

Har rensat garderoben idag, ska ge bort en MASSA kläder. Det blev rent och fint på mitt rum i alla fall! (Bortsett från högen med (rena) träningskläder som just nu ligger slängda på min säng i väntan på att bli sorterade och instoppade på rätt ställe.) Ska dessutom rensa min byrå, och därefter börja packa, typ imorgon eller lördag eller så. Har skjutit det här med packningen framför mig, pratade med min kusin som var i USA förra året, hon började packa två veckor innan avresa och jag har inte ens tagit ner nån resväska från vinden. Ska göra det snart. Min planering har kommit så långt att jag har skrivit en packlista, som ska revideras rätt mycket ändå, less every day clothes and more for practice, och så har jag en allt-eftersom växande hög med prylar på rummet som ska med. Hitils mestadels presenter och Svenska B litteraturen, och lite apoteksgrejer.


So, basically I just said that I'm nervous about calling the USA and my host mum in what now is 28 minutes and that I haven't started packing yet. Will do. Soon.


Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar