lördag 20 augusti 2011

1, 2, 3 på det 4e ska det ske, på det 5e gäller det, på det 6e smäller det!

Om 4 h åker vi hemifrån mot Arlanda. Om tre ungefär kommer min älskade Awesomeness hit och säger hejdå.

Jag har packat färdigt. I natt, precis som jag trott. Fast det känns som att klockan är mycket mer än den egentligen är, mycket för att jag åker nu och för att det har regnat hela kvällen.

Hela kvällen har jag känt mig konstig. Mest gått i väntan för att åka, men väldigt nervös också. Ska bli skönt att komma fram.

Kommer sakna Sverige och alla er jag åker ifrån otroligt mycket. Bilden här inunder visar några av oss som var i Stadsparken i onsdags. Några av mina vänner. Många många saknas. Om vi skulle få plats allihopa skulle vi behöva en mycket större bild. Ni ska veta att jag tänker på er alla, oavsett om ni finns på bilden här eller inte. Många många kramar från mig.


Nästa inlägg blir från andra sidan jorden. 6612 km härifrån. Hejdå!

1 kommentar: