lördag 2 juni 2012

OHSAA (Ohio High School Athletics Association) står det stämplat på min arm från igår

Det här har gått så fort. Times flies when you're having fun som de säger. Galet fort. 9 månader? Mina föräldrar har varit här 9 dagar nu, känns verkligare. 9 väldigt busy dagar, vi har shoppat, varit på Henry Ford village, haft graduation + party, varit på ett gammal president-hus, the zoo, amish country och the state track meet in Columbus (nej, vi tog oss inte till regionsfinalen så vi sprang inte men det gör inget, det regnade).
   Hela det här året har varit så, up and on the go. Antar att allas år blir olika beroende på vilken familj man bor hos, men jag kunde inte ha fått det bättre. Jag har älskat att aldrig ha haft en lugn sekund (kanske är därför jag inte haft någon hemlängtan alls också? Har inte haft tid för det haha!), att vara i skolan i genomsnitt 10-12 timmar om dagen etc etc.
   Ska bli underbart att komma hem ändå. Två veckor, inte ens det. Ser mer och mer fram emot det varje dag, ska bli så fantastiskt att få fira svensk sommar. Sommarlovet är annorlunda här, amerikanska ungdomar är på skolan typ varje dag och tränar och umgås med kompisar, och ärligt så föredrar jag den svenska sommaren. When shool's out you're OUT and you don't wanna set your foot in the building 'til you absolutely have too in the fall again. Men att åka ifrån alla härifrån? Nej tack. Kan allt och alla här följa med mig till Sverige?

Sverige 16.06, Ohio 10.06

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar