måndag 28 maj 2012

Svettigt, varmt, död, etc etc.

Var nyss och sprang 5 km på ett race, haha nej ett tips, gör inte det i trettigraders värme. Vi fick gratis tshirt i alla fall haha för vi missade anmälningsdagen och frågade snällt:)

Sen kom jag hem och skulle hjälpa till att fixa inför mitt graduation/going away/meet my parents party vi har ikväll. Såg att det varit en massaker i Syrien. Mamma sa att det har varit väldigt oroligt där nere, och jag bara avskyr att jag varit så avskilld det här året. De få nyheterna jag fått har inte räckt lång. Hade inte en aning om att det skulle kunna ha blivit en massaker i Syrien, och jag menar, det är ändå ganska stort och viktigt. 92 döda hallå? Det behövs få lite uppmärksamhet även här tack.

Sverige 16.10, Ohio 10.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar