söndag 13 maj 2012

Running on an excitment-high

We won the 4x100 meter relay at our league meet today!!! Taylor and I both had about a 12.15 sec in our splits too which is like SUPER good :) They said before there was no way we could win, that we would probably finish 4th or 5th but should go for 3rd, and it was really really close! I was the last leg and thought we got 2nd, but then Taylor and Makayla came running to me when I was doing long jump and told me they'd announced we won! So we called for Paige and took pictures lol. I'll post some when I get them.
   I also cut my time by almost a second in the 200 meter and finished 5th (ran like a 27.6), and jumped a 14' 6 1/4" in long jump and got 4th in that.
   My sister Rachel took 6 seconds of her 800 meter too, which is absolutely fantastic. We had such a good day today!

Ohio 6:46 PM May 12, Sweden 00:46 AM May 13

Vi vann 4x100 meter stafetten på vårat league meet idag!!! Jag och Taylor hade båda en tid på runt 12.15 sek för våra tider också, vilket typ är SUPER bra :) Dem sa innan vi sprang att att vi inte hade någon chans att vinna, att vi antagligen skulle komma 4a eller 5a men satsa på 3a, och det var riktigt riktigt nära! Jag hade sista sträckan och trodde vi kom 2a, men sedan kom Taylor och Makayla springandes över till mig under längdhoppet och berättade att de annoncerade att vi vunnit! Så då ropade vi på Paige och tog bilder haha. Jag lägger upp några när jag får dem.
   Jag sänkte dessutom min tid med nästan en sekund på 200 metersloppet och kom 5a (sprang på ungefär 27.6 sek) och hoppade 4.43 meter i längdhopped och kom 4a är.
   Min syster Rachel tog 6 sekunder av sitt pers på sin 800-ing, vilket är abolut toppen. Vi hade en sån bra dag idag!

Sverige 00.46 13 maj, Ohio 18.46 12 maj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar