torsdag 24 maj 2012

MIN MORMOR ÄR HÄR

Så underbart, min familj är här. Känns konstigt dock, de är HÄR I OHIO. I husvagnen i trädgården. Oh my gosh. Bästa överraskningen någonsin också i att mormor kom.

Kan inte förstå att det här börjar komma till ett slut, på riktigt nu. Det var ju igår jag började high school? Inte 9 månader sedan? :/ Min historialärare skrev en dikt till mig, men kunde inte läsa den i klassrummet för jag började nästan gråta. Kom två rader in och sedan gav jag upp (läste den till sist), och jag gråter fortfarande nästan när jag tänker på det. 
   Track season kom till sitt slut idag, vi kvalade inte till regional finals. Vi hade en bra dag dock, och en sjukt bra säsong med tanke på allt vi gått igenom (vi tappade sprintcoachen ett par veckor sedan till exempel), och vi har haft kul. Kommer alltid älska mitt Country Swag team
   Är så inte redo för det här att ta slut. Lurar fortfarande i folk att vi har pingviner i skogen (både min government lärare och historielärare idag... inledde till och med med att säga att jag skämtade?:) ), och usch, det här kommer inte gå bra. Avsluta ett liv. Plocka ihop det och lägga det på hyllan tills jag kommer tillbaka. Tycker inte om det här.
   Kommer bli avskyvärt att säga hejdå vi ses senare om 4 veckor.

Sverige 04.48 24 maj, Ohio 22.48 23 maj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar