tisdag 22 maj 2012

Spring Sports Awards

Det är min mormors födelsedag idag, grattis på din dag, jag älskar dig Mormor!
   Får träffa dig om en månad lite knappt, can't wait

Hängde kvar på skolan för träning idag (som det bara blev ett par växlingar mellan mig och Taylor... Hon hade ett möte inför nästa år, Makayla hade stav och sen FFA och Paige skulle till tandläkaren.. Haha:P ), innan resten av folket kom till the banquet. Jenny hade med sig mat till mig, chicken alfredo, usch så gott det är. Måste lära mig hur man gör det.
   Vi fick våra första priser från league meetet, ett diplom för "honorable mention 4x200 meter relay", ett till varstiy letter. Jag fick även tjejsidans Senior of the Year! 
Lågstadiets gungor. Vi gungar på dem ibland
With flowers in my hands

Var här 9 månader igår. 9 månader och 1 dag idag, inte riktigt ett år, ändå galet.
Bild från min del av Ohios utbytesstudenter med YFU. Vi är så fina
Sverige 04.09 22 maj, Ohio 22.09 21 maj



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar