lördag 12 november 2011

That's country folks for ya!

Sverige 23.44 Ohio 17.44

I tisdags tog jag drog test. Detta skulle jag ha gjort redan innan volleyn, men de kallade mig aldrig så nu fick jag göra det inför vintersporten istället. Hade aldrig gjort det tidigare, lite kul var det. Kissade i en kopp. Koppen blev varm för kisset var ju varmt. Hade inte tänkt på det innan jag kissade, att koppen skulle bli varm alltså, men så var det ju.

Mamma - angående hjortron sylten, dem har inte sett det tidigare. Min brors flickvän tycker det smakar som barnmat mixat med squash.

Idag när vi åkte hem med skolbussen och åkte igenom den pyttelilla staden (notera; staden som vi shoppar i är "den lite större staden", den lilla staden som vi handlar mat i och som jag bowlar i är den "lilla staden" och den pyttelilla staden där vårat postkontor är i är den "pyttelilla staden") såg vi ett rådjur hänga i ett träd i en trädgård. Jag och en kompis skrattade. Det var kul. Sen gick jag av bussen och möttes av kyckling bajs lukt på våran grusväg ner till huset. Jag bor på landet.

Ikväll väntar spelkväll med två andra familjer, de kommer om en dryg timme. (Lite mer än en timme, det är dryg timme väl? Annars är det en knapp timme och det är inte en helt timme, right?) Ska bli kul!

Veteranernas dag idag, 11 november. Tack alla veteraner!
------------
Ohio 6.14 PM, Sweden 12.14 AM

I had a drug testing last Tuesday. I should have had it for volley, but they never called me so I did it now instead, prior to winter sports. I'd never done it before, it was a bit fun. I got to pee in a cup. The cup got warm, cuz' my pee was warm. Hadn't thought of that before, that the cup would get warm I mean, but of course it did.

Today on the bus from school, we saw a deer hanging from a tree in the middle of the little tiny town we pass through. Me and my friend laughed. It was funny. (Notice; the "little bit bigger town" is where we go shopping, the "little town" is where we go grocery shopping and where I bowl, and the "little tiny town" is where our local post office is at.)
   Then I got home and got off the bus, and got a lovely welcoming by the chicken poop out on the fields.
   Yes, I live in the counrty.

Next up is family game night with two other families, will be fun!:)

Veterans Day today, Nov 11. Thank you veterans!

2 kommentarer:

  1. Åh, älska listan!!♥

    underbar förklaring av städerna ;) och ja, drygt är lite mer än! tappa inte språket för mycket nu bara ;*

    SvaraRadera
  2. Hjortronsylt, varm är en höjdare till Vaniljglass. Låt dem prova

    SvaraRadera