torsdag 29 september 2011

Homecoming!

Sverige 02.37, Ohio 20.37


Förskyld. Jag valde helt fel vecka liksom.


Det är homecoming vecka just nu. Det innebär massor med spel, tävlingar, dress up days, hemma matcher dansen på lördag såklart. High School Spirit.

Som sagt är jag förskyld, precis som resten av familjen, bortsett från Kevin och Chuck. Lite irriterande, jag som hade hoppats på att få premäirspela den här veckan, under homecoming och allt. Samtidigt är jag nervös inför det, är bara spelat volleyboll i ungefär en månad :) Men det ska nog gå bra när jag nu gör det.

Jag låter dock inte förskylningen stoppa mig, jag har kul ändå. Är med i Year Book Committee (skolan har en Year Book varje år, jag är med och gör den helt enkelt), och springer runt med min kamera hela dagarna för att ta kort. Tog 200 stycken i söndags under homecoming parade och races, bjuder på ett här. Det tog inte jag, för jag är med i det. Jag ligger i tunnan, på väg att bli snurrad över planen som en del av stafetten, haha :)




Härliga hälsningar
Jag-har-varit-i-tidningen-2-gånger,
Mediakändis
--------------------
Ohio 8.59 PM, Sweden 3.59 AM

I've got a cold. I choose the wrong week.


It's homecoming week right now, which means a lot of games, races, dress up days, home games and, of course, the dance on Saturday night. High School Spirit.

Like I said, I've got a cold, jst as the rest of the family except of Kevin and Chuck. It's a bit annoying, had hoped to play this week, during homecoming and everything, but at the same time I'm nervous to play, I've only played volleyball for about a month. But I guess it will be fun when I get do play.

But I won't let the cold stop me, I'm having fun anyway. The school has a Year Book, and I'm in the commettee (the group of kids + teachers making the book), and because of that I'm running around with my camera everyday taking pictures. Took 200 ones last Sunday at the Homecoming parade and races, and here's (up) one. But I didn't take this one, I'm in it. I'm in the barrel about to be spun across the field as a part of the relay, haha :)

Cheers
I-have-been-in-the-paper-twice
Mediacelebrity

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar