söndag 23 oktober 2011

Jag ska ställa undan resväskan och inte ta fram den på en lång tid. Jag ska vara hemma nu.

Sverige 21.10, Ohio 15.10


Har gjort så mycket senaste veckorna. Rest. Niagrafallen (vilket var jättekul, 200 utbytesstudenter, 4 dagar och ja, det var toppen!) och National FFA Convention (FFA - Future Farmers of America, tänk er en stor mässa med 50 000 ungdomar i lika dana kläder och alla är bönder, Convention i ett nötskal), som varade 5 dagar och också var en upplevelse i sig som jag inte ångrar alls, men nu är jag hemma. Och tänker stanna hemma. Borta bra men hemma bäst.


HEMMA♥ 
Bild från Niagra. Jag, Anja från Schweiz, Sanni fran Finland och Victoria från Brasilien.
Pic from Niagra. Me, Anja from Switzerland, Sanni from Finland and Victoria from Brazil.

--------------------------
Ohio 3.25 PM, Sweden 9.25 PM


I'm gonna put the bag away and not use it for a long time. I'm gonna stay at home.


Have been doing so much the last few weeks. Travelling. The Niagra falls (that was super fun, 200 exchange students, 4 days, and yeah, it was great!) and National FFA Convention (FFA - Future Farmers och America, imagine 50 000 teenagars all wearing the same official dress and everybody's a farmer, that's the convention in a nut shell), which lasted 5 days and was an experience, it was fun and I don't regret going at all, but now I'm at home. And I'm gonna stay here.


AT HOME.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar